SESJA: LAS, SŁONECZNIKI I INNE

By Unknown - 02 sierpnia


Hejka !
Pomińmy fakt, że minął miesiąc od poprzedniego wpisu. Ostatnio często chodzę na sesje (co prawda, amatorskie, ze znajomymi), ale naprawdę to lubię. Pozowanie przed obiektywem aparatu sprawia mi przyjemność i chciałabym w przyszłości (może niedalekiej) wybrać się na sesję u profesjonalisty. Ten miesiąc wakacji minął mi w mgnieniu oka. O tej porze za miesiąc będę zastanawiała się nad tym, co ubrać na rozpoczęcie roku szkolnego. Chcę zrobić tu serię BackToSchool, zobaczymy jak wyjdzie. Wybaczcie mi te zastoje, znowu mam energię by prowadzić tego bloga, ale nic gwarantować nie mogę. Tymczasem zapraszam Was na sesję, mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Oczywiście, zdjęć było dużo więcej, ale zawszę większość odpada, postanowiłam pokazać najlepsze.
Obrabiałam je w programie PicsArt.












Koniecznie napiszcie co sądzicie o tych zdjęciach.
Wpadajcie na mojego instagrama, dodaję tam sporo zdjęć: klik

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, śmiało piszcie!
Do następnego wpisu ;) 

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. masz przecudowna urode! a do tego ta figura <3 tylko pozazdroscic

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02 sierpnia

    Przepiękne zdjęcia! Zazdroszcze urody! Cieszę się, że wróciłaś!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły fantastycznie! <3 Pięknie wyglądasz. Bardzo klimatycznie. Zachód słońca zachwyca. :) Mam nadzieję, że zostaniesz na blogu na dłużej i uda Ci się zrobić serię Back to school. ;) Życzę Ci cudownego sierpnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja przepięknie wyszła :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, te drugie zdjęcie jest przepiękne! Śliczna ta sukienka :)
    Też bym chętnie poszła na taką profesjonalną sesję

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia, niezwykle inspirujące :) kocham fotografię i zakochałam się w tych kadrach! wygląda to prześlicznie aż zapiera dech w piersi :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy03 sierpnia

    Świetnie wykonane zdjęcia *.* Bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku! Ale cudo! Jesteś prawidzwą modelką, a pierwsze zdjęcie zapiera dech w piersiach! <3
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń