TO ZNOWU JA

By Unknown - 01 lipca


Hej!
Sama nie sądziłam, że kiedykolwiek jeszcze tu zawitam. A jednak! Od tygodnia mamy wakacje, przypomniałam sobie jak to rok temu cudownie rozwijałam swojego starego bloga w wakacje, znów mi tego brakuje. Więc kolejny powrót? Wygląda na to, że tak. Pomijając to, że znów zmieniam plany i znów wracam do blogowania, zapraszam Was do dalszej obserwacji mojej działalności w internecie. Obiecywać nic nie mogę. Liczę, że zostanę tu na dłużej :) tak samo, liczę na Ciebie :) !
Śledźcie mnie na instagramie, ostatnio dużo mnie tam : klik

Plany na wakacje?
Nic szczególnego. Na razie minął tydzień, i myślę, że wykorzystałam go dość produktywnie. Codziennie wychodzę, byłam na 4 dniowym wyjeździe. Pod koniec lipca jadę na 6 dni nad jezioro, i to chyba tyle z planowania. Reszta wyjdzie sama. Czuję, że nie zmarnuję tych wakacji.


Piszcie jak wy spędzacie wakacje i widzimy się w kolejnym poście! postaram się ogarnąć coś fajnego na dniach. Buziaki!

bla bla tak dla przypomnienia to jestem Ola, lat prawie 16..
i tak, usunęłam wszystko, bo chce mieć wszystko na czysto :)

  • Share:

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zaskoczyło mnie Twoje ponowne zniknięcie. Myślałam, że wróciłaś na dobre, a tu nagle nie ma Twojego bloga. Super, że znów postanowiłaś spróbować swoich sił! :) Witaj ponownie! ;) Życzę Ci mnóstwo motywacji i siły do działania. Jestem ciekawa co szykujesz. :D Do następnego posta! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah i było kolejne. Wiedziałam, że jak już raz będzie zastój, to będą i kolejne. Ale dzisiaj przejżałam starego bloga, patrzyłam jak super mi to szło i zatęskniłam ;)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że wróciłaś już na stałe :) Brakowało mi twoich wpisów i zdjęć :) Trzymam kciuki za twoje plany wakacyjne,abyś je zrealizowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już masz mnie znowu ! :) wakacje mijają normalnie ;)

      Usuń
  3. Ohh jesteś! Szukałam twojego bloga od jakiegoś czasu i jest :). Ja ostatnio też zniknęłam z bloga , ale tak samo jak ty wracam mam nadzieję , że wytrwam i tobie też tego życzę <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzonka Roksana! I dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Ja mam dość zaplanowane wakacje i codziennie coś robię, także się nie nudzę :)
    Świetna jest at kurtka i spódnica :D Śliczne zdjęcia wyszły

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i fajnie! Produktywność najważniejsza :D dzięki bardzo!!

      Usuń
  5. O tak z calego serduszka polecam insta Oli jest meeega kretywna<3
    Pozdrawiam! One step to happiness (mój blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Julia twój też jest teraz mega tumblr iwgl <33

      Usuń